Monday, April 9, 2012

Coafor virtual online - tunsori virtuale fara inregistrare


Coafor virtual online - tunsori virtuale fara inregistrare
Obisnuiesc sa folosesc si eu site-uri cu coafuri si tunsoari virtuale.Dintre cele incercate de mine, cel de la Cosmpolitan este cel mai bun. Poti sa incerci tunsori virtuale fara inregistrare. Trebuie doar sa-ti uploadezi poza si apoi sa alegi diferite tunsori, scurte, lungi,medii. Mie imi place extrem de mult.

Ce trebuie sa faci? Intri pe COSMOPOLITAN.COM, click pe acel link, apoi in dreapta ai butonul Upload your photo to start makeover. Alegi poza din Calculatorul tau si apesi Browse. Apoi in stanga ai un meniu unde ai Hairstyle.


Ce imi place? Aici poti sa alegi tunsori virtuale ale vedetelor sau tot din acel meniu alegi Hairstyle: Long, Medium, Short. Alegi culoarea parului la Hair color. Ce imi place. Tot aici poti incerca culori ale ochilor virtuale, in cazul in care doresti sa vezi cum ti-ar sta cu lentile de contact colorate.
Este unul dintre cele mai bune site-uri cu tunsori virtuale online. Dupa parerea mea, si dupa experimentele mele.
Succes fetelor.








1 comment: