Thursday, May 3, 2012

Coafuri de plaja 2012 pentru parul lung


Coafuri de plaja 2012 pentru parul lung. Inainte era mai simplu. Cele care aveau breton, trebuia doar sa-l prinda si sa-si prinda restul parului intr-o coada sau coc. Eu cand ma grabesc imi fac un coc lejere si gata. Dar sunt femei mai pretentioase cu look-ul lor si atunci vor sa fie in tendinte. Trebuie sa recunosc ca la prima mea iesire la plaja de anul acesta, de 1 mai, am ales o impletitura, ca sa fiu comoda, dar sa fiu si moderna. 

Astfel, ai mai jos impletituri pentru plaja 2012, coafuri cu par impletit pentru strand etc. Printre ele, am pus si cateva mai simple. Poate nu toata lumea are chef sa stea atat in fata oglinzii. 
Merge si o coada impletita daca aveti chef si nu vreti un coc impletit. In cazul acesta, trebuie sa aveti grija ca parul sa nu stea mereu in acelasi loc, sa nu va bronzati cu dunga, cum am patit eu anul trecut:).
coc plaja 2012
coafuri plaja 2012
Succes fetelor!








No comments:

Post a Comment