Saturday, May 26, 2012

Cum sa-ti faci un breton intr-o parte video tutorial


Cum sa-ti faci un breton intr-o parte video tutorial
Sunt femei care isi tund bretonul acasa. Printe ele ma aflu si eu. Dar si eu m-am inspirat din video tutoriale de pe youtube inainte de experimente. Mi-am facut breton drept, breton filat, breton intr-o parte acasa. Nu ies exact ca la salon dar sunt destul de multumita.
Deci cum tunzi bretonul intr-o parte acasa video? Ai nevoie de o foarfeca ascutita sau o lama speciala pentru tuns, piaptan, 
Pieptanati bine bretonul. Aveti grija ca, carerea de unde teoretic pleaca bretonul sa fie aproximativ unde se termina spranceana. Luati o portiune de par, si fara a inchide foarfeca total, tundeti pe orizontala. O sa vedeti in video clip exact.








No comments:

Post a Comment