Wednesday, October 17, 2012

Tunsori clasice in trepte


Tunsori clasice in trepte, de multe ori cand ma duc la coafor, aud de ele. Intreaba: cum va tund? Doamna, simplu si sa-mi tundeti parul in trepte. Astfel frizurile simple in trepte sunt la mare cautare si multe femei le prefera. Pentru ca parul are volum daca e tuns in scari, pentru ca se aseaza usor etc.

Eu nu o sa ma mai tund in trepte si va spun de ce. Eu am parul lung si cum se poarta foarte mult impletiturile, cand incerc sa-l impletesc (de exemplu o coada impletita elegant), suvitele mai scurte ies din coada si nu-mi place. Incerc sa mai repar coafura cu fixativ sau ceara de par, insa tot nu e oke. Mai ales daca vrei o coada de cal eleganta, nu e greu. Daca totusi prefer tunsorile clasice in trepte pentru diverse lungimi de par, ai cateva mai jos.
















No comments:

Post a Comment