Wednesday, April 3, 2013

Breton filat poze, imagini


Breton filat poze, imagini. O sa atasez mai jos cateva poze cu breton filat lung, scurt, intr-o parte. Asta e una dintre alegerile mele dupa ce am dat-o in bara cu un breton gros, lung, care nu mi-a venit bine deloc. Pana nu mi-a zis stilista ca nu-mi sta bine, nu m-am potolit. De atunci, aleg in principal breton intr-o parte, filat. Si eu am parul foarte lung.

Acest tip de breton merge si pe par scurt, mediu sau lung. La sfatul stilistei, am acceptat sa-l tund asa. Rezultatul a fost suprinzator. Chiar mi-a stat bine. In continuare, aveti o mica galerie cu poze cu breton filat pentru diverse lungimi de par. Recomand in special bretonul filat intr-o parte, in special pentru cele cu fata rotunda, ovala.



 Sper sa va reuseasca!











No comments:

Post a Comment