Wednesday, April 3, 2013

Cum se te decolorezi singura acasa


Cum se te decolorezi singura acasa. Nu recomand sa va decolorati acasa, mai bine mergeti la un salon. Eu ma decolorez singura, dar deja am invatat ce si cum. La salon se folosesc vopsele profesionale si de obicei, decoloreaza parul pe suvite.
Asa am inceput si eu. Mi-am decolorat cateva suvite. Apoi mai multe pana am ajuns un blond platinat. Mi-am stricat parul, sunt constienta. In schimb, folosesc multe masti de par hidratante, uleiuri organice etc.
O sa va explic totusi cum va decolorati acasa.

Cu ce va decolorati?Aveti nevoie de pudra decoloranta si oxidant. Eu de obicei foloseam oxidant de 12% dar este foarte puternic. De data asta, am folosit de 6% dar parca nu l-am ars asa tare, dar e un pic mai inchis. Eu acum imi decolorez doar radacinile. 


Eu folosesc pudra pentru decolorat de la Kallos. Un plic de pudra decoloranta de Kallos costa in jur de 6 Ron. O varianta mai profesionala ar fi pudra decoloranta de la Wella, Blondor. Blondor costa 125 de Ron dar are 800 de grame. Ar mai fi Rivit.



Pentru decolorarea parului aveti nevoie de: un bol de ceramica, manusi, piaptan, pudra decoloranta, oxidant si o pensula pentru vopsit.

Piaptana bine parul. Pune-ti manusile. Pune pudra decoloranta impreuna cu oxidantul in bol si mesteca bine. Eu mestec cu pensula.

Daca esti la prima decolorare. Nu aplica pudra decoloranta pe varfuri. Acolo vei aplica la sfarsit, se decoloreaza mai repede.
Imparte parul pe suvite, pieptanand si aplica pudra decoloranta incepand de la radacina si pe lungime. Nu aplica pe varfuri.

Lasa varfurile nevopsite. Pune o punga de pastic pe cap si stai asa 30-35 de minute. Dupa care, iti dai jos punga si aplici decolorant si pe varfuri. Pui punga inapoi si mai stai inca 15 minute.
Clateste bine parul ca sa pice pudra. Cand vezi ca apa este curata si nu mai este albastrie( decolorantul e albastru), spala bine parul. Aplica un balsam sau o masca hidratanta.

Daca nu iti iese acel blond frumos, nu te necaji. Cu timpul vei obtine culoarea dorita. Atentie, daca parul este nevopsit, rezultatul va fi unul bun. Daca parul a fost vopsit, asteptati-va la surprize.
Ceea ce am scris mai sus este valabil pentru cele care vor sa-si decoloreze parul natural.
Dupa ce v-ati decolorat prima oara, normal este sa va decoloranti doar la radacini . 
O alta varianta ar fi: Vopsea care decoloreaza parul tare. Este vorba despre Palette E20 care are si pudra decoloranta in cutie. Parca nu e asa agresiva, dar nici nu decoloreaza atata de puternic. Eu trebuia sa ma dau de 2 ori ca sa-mi iasa un blond deschis.









No comments:

Post a Comment