Wednesday, April 3, 2013

Remedii pentru scalp uscat - De ce am parul uscat


Remedii pentru scalp uscat - De ce am parul uscat. Ma tot intreb si eu ce se intampla cu parul meu de este asa ciudat. Ciudat este ca in liceu am avut un scalp gras si implicit par care se ungea repede.
Iata care sunt factorii care iti fac parul uscat:
- stresul, diete de slabit, probleme medicale, aerul conditionat, sezonul rece, cafeina, apa grea, decolorarea sau vopsirea parului sunt cauzele majore din cauza carora ti se usuca parul.

Astfel, un scalp uscat are nevoie de foarte multa hranire.

Uleiuri organice pentru par uscat. Aici puteti folosi ulei de nuca de cocos, ulei de masline, ulei de susan printre altele. Incalziti uleiul putin si apoi aplicati, de preferat folosind degetele si masaj usor dupa care il lasati sa actioneze macar jumatate de ora. Eu cand folosesc ulei de nuca de cocos stau si o noapte intreaga cu el in par.


Folositi exctracte de levanda sau lamaie.

Folositi sampoane care hidrateaza. De multe ori se specifica pe cutiile lor faptul ca sunt recomandate pentru parul uscat. Acestea teoretic contin ingrediente active hranitoare pentru scalp si par, dar si uleiuri. 

Recomanda sa folositi diferite masti naturale din uleiuri organice. Atentie si la folosirea placii de intins parul, la uscatul si vopsitul parului. Atentie si la dieta. Aveti grija de parul vostru. Sunt atatea persoane care recurg la extensii.










No comments:

Post a Comment